בחרו עמוד

חברת Arburg תציג 18 מכונות חדשניות ב-Fakuma 2024

באוקטובר הקרוב, FAKUMA 2024, תציג ענקית הייצור ARBURG את ה-720 E GOLDEN ELECTRIC החשמלית החדשה לצד 17 מכונות נוספות חדשניות תוך שימת דגש על גיוון, עיצוב ייחודי, חיסכון והגדלת יעילות.

חברת Arburg תציג 18 מכונות חדשניות ב-Fakuma 2024 | Arburg,Fakuma

ה-720 E GOLDEN ELECTRIC החשמלית החדשה אשר תוצג בתערוכת Fakuma 2024

 

בתערוכת ה-Fakuma הקרובה, שתיערך בין ה-15 ל-19 באוקטובר בגרמניה, תציג ARBURG  11 מכונות והדגמות חדשניות בביתן 3101 שבאולם A3, בנוסף ל-7 מכונות נוספות שתהיינה פזורות בביתנים של לקוחותיה ברחבי התערוכה – "המטרה, תמיד, היא לכוון את לקוחותינו להצלחה", מסבירה Juliane Hehl, מנהלת שיווק גלובלי ופיתוח עסקי ב-AIRBURG, ומשושלת מייסדי החברה.

ARBURG כאן לכל שאלה

בדומה לשנים קודמות, צפויה זירת ההתרחשות האינטראקטיבית של ביתן החברה – arburgSOLUTIONworld, להיות מוקד תשומת הלב גם הפעם. התצוגה עצמה תכלול מספר עמדות שיאוישו על ידי מומחי החברה, בנוסף לתצוגה חדשנית בה תוצג מכונת Allrounder 270 A השקופה שתאפשר הצצה פנימה למערכות ההנעה החשמליות הייחודיות לה. כפי שמסבירה Hehl, "ב-arburgSOLUTIONworld, אנו מציעים ייעוץ מקיף בנושאים מגוונים, כגון שיפור הפרודוקטיביות בתהליך הייצור, יעילות, קיימות, והתמודדות עם מחסור בכוח אדם מיומן. למומחים שלנו יש ידע מקיף בכל ההיבטים של עיבוד הפלסטיק".

חברת Arburg תציג 18 מכונות חדשניות ב-Fakuma 2024 | Arburg,Fakuma

Juliane Hehl, ARBURG

עיצוב קומפקטי, מחיר משתלם וזמני אספקה קצרים

ה-720 E GOLDEN ELECTRIC החשמלית החדשה של ARBURG מקבלת במה מכובדת ב- FAKUMA 2024.

זוהי המכונה הגדולה ביותר מדגמי הסדרה עם מרווח קולונות של 720 מ"מ וכוח נעילה של 280 טון, והיא מגיעה עם מחיר משתלם וזמני אספקה קצרים. יחד עם זאת, עיצוב המכונה רזה וקומפקטי ומתאים במיוחד לרצפת ייצור מוגבלת. ואם זה לא מספיק, המכונה מצוידת ברכיבי מכונה באיכות גבוהה, דיוק אופייני למכונות החשמליות וייצור אמין, יציב ומדויק, כמיטב המסורת של חברת ARBURG.

המכונה שתוצג ב- Fakuma תצויד בתבנית בעלת 24 מובלעות מתוצרת חברת Hack הגרמנית שתייצר כיסויים לסכיני גילוח.

מגוון תהליכים ויישומים ייחודיים, כולל הזרקת נייר

בתערוכה הקרובה, יוכלו מבקרים להתרשם ממגוון תהליכים ויישומים ייחודיים לענפי הרפואה, האריזה ומוצרי הצריכה אשר יוצגו ב-18 המכונות של ARBURG, כגון הזרקות מולטי-קומפננטיות, הזרקות חומרים ממוחזרים, הזרקות LSR, הזרקות רפואיות של מזרקים עם תבנית 64 מובלעות, הזרקות פוליאסטר דמוי זכוכית באיכות גבוהה, ציוד אוטומציה, פתרונות Turnkey מורכבים, ועוד. בין הפרויקטים היותר ייחודיים של החברה וכחלק משיתוף פעולה של ARBURG עם Model ו- Biofibre תזריק ה-Allrounder 370 A החשמלית גרגירי נייר. המכונה תבטיח מנת הזרקה קבועה באמצעות הפונקציה החדשה aXw Control RecyclatePilot, ותזריק מחברים לתעשיית הרהיטים.

 

SU-PAD מייצגת את חברת ARBURG בישראל

חברת SU-PAD מעניקה ללקוחותיה שירות מלא: החל משלבי התכנון, הבנת הדרישות והצרכים, דרך הרכישה וההטמעה וכלה במתן שירות מכל הלב. פנויים עבורכם 24/7 לכל דרישה, בקשה או שדרוג.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאיציק חרש 052-357-5499 | harash@su-pad.com

הכתבה נעשתה בשיתוף פעולה עם מגזין Plastic Time

Previous

Next

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה