בחרו עמוד

פורטל הלקוחות ArburgXworld – ניהול מכונות הזרקה בלחיצת כפתור

פורטל הלקוחות של ARBURG הוקם לפני כ-3 שנים ומאז ממשיך להתפתח ולהעניק ללקוחות החברה ערך מוסף על המכונות ותהליכי הייצור של ARBURG, כמו גם לספק מאגרי מידע חיצוניים ושירותי תמיכה מרחוק.

 

שלוש שנים חלפו מאז ARBURG השיקה לראשונה את פורטל הלקוחות הדיגיטלי שלה, arburgXworld, ובקיצור aXw. מאז הקמתו, הפורטל גדל ומתפתח תוך כדי תנועה וכיום הוא כולל: מידע עדכני ומפורט על מכונות החברה והתהליכים הטכניים המתקיימים בה, תחזוקה ופתרון תקלות יעיל יותר וגישה נוחה מרחוק מכל מקום בכל עת. הפורטל הדיגיטלי aXw מעניק ערך מוסף לבעלי המפעלים ומהנדסי הייצור – וכעת נסקור יחד את יתרונותיו השונים. 

 

פורטל הלקוחות ArburgXworld - ניהול מכונות הזרקה בלחיצת כפתור | Arburg,ArburgXworld

פורטל הלקוחות arburgXworld. גישה לנתוני הייצור מכל מקום ובכל זמן.

 

 

גישה מרחוק לנתוני הייצור מכל מקום בכל זמן

ARBURG זיהתה מוקדם מאוד את הערך שמביאים דיגיטליזציה וניתוח מידע תהליכי לעולמות הייצור. ובהתאם לכך, פורטל הלקוחות aXw לוקח את זה צעד אחד קדימה. באמצעותו כל עובדי המפעל, החל ממפעילי המכונה, דרך אנשי האזחקה וכלה בחברי ההנהלה הבכירים, מסוגלים לשלוט על מכונות ההזרקה והציוד ההיקפי. 

יתרה מזו, הפלטפורמה מאפשרת קבלת מידע על ציוד ההזרקה בזמן אמת, בכל מקום ובכל עת – מהמחשב והטלפון החכם. הפורטל מספק לכל אחד מאנשי המקצוע את המידע הרלוונטי עבורו, הן בצורתו הגולמית והן בפורמט תרשימים וגרפים המספקים מבט על התמונה השלמה.

שלושה מסלולי שירות חכמים ויעילים

פורטל הלקוחות aXw זמין בשלושה מסלולי שירות ייחודיים, בהתאם לצרכי המפעל:

  • מסלול BASIC – המסלול הבסיסי הוא חינמי, ומספק מידע זמין על הציוד ההזרקה, הציוד ההיקפי ופרוטוקולי תחזוקה באמצעות פונקציית MachineCenter. פונקציה זו מאפשרת מעבר על כל מכונות ARBURG במפעל וכולל ספרי הפעלה ושרטוטים חשמליים, מכאניים והידראוליים לכל מכונה, כמו גם מידע על מכונות של יצרנים אחרים. ה-ServiceCenter וה- SELF SERVICE הם עוד כלים חכמים, בעזרתם ניתן לפתוח קריאות שירות חיצוניות ופנים-מפעליות, ולקבל הנחיות לאיתור ופתרון תקלות בצורת תרשים זרימה. בסיס הידע של האפליקציות האלה מתרחב והולך. בנוסף, תקבלו גישה לחנות הוירטואלית בה תוכלו לעקוב אחר מלאים, לבצע הזמנות ולבדוק את סטטוז ההזמנה שלכם, מה גם, תגלו מגוון מכונות ARBURG יד שניה המוצעות למכירה.
  • מסלול PREMIUM – מסלול עם 3 חודשי ניסיון חינם שמעניק לעובדי המפעל כלים חישוביים ונגישות למאגרי מידע לתכנון יעיל של הייצור, לרבות:
  1.  ה- MachineFinder, מחשבון אפיון למכונת ההזרקה, המסייע בבחירת המכונה המתאימה ביותר מתוך מגוון המכונות הקיים במפעל, וכן מכונות חדשות. זאת בהתחשב בשיקולים של יחידת הזרקה, התבנית, חומר הגלם ועוד. המחשבון כולל בנוסף מאגר מידע מתוחזק של חומרי הגלם ופרמטרים מומלצים לעיבוד כגון טמפרטורות, לחצים ומהירויות.
  2. ה-VirtualControl מספק סימולציות ייצור של מערכת הבקרה עבור צי מכונות ALLROUNDER במפעל. בעזרתו ניתן לבנות רצף הוראות ייצור, לבצע אופטימיזציה ולקבוע תנאי סט-אפ, גם Offline. יכולת זו שימושית במיוחד בהכשרת עובדים חדשים והנחיית טכנאים מרחוק על ידי טכנאים בכירים או מנהלים טכניים. 
  3. ה-DataDecoder מסייע בהסקת מסקנות לאחר הייצור. מאפשר לתרגם את פרמטרי העבודה לקובץ אקסל, לערוך אותם ולהשוות אל מול 5 הוראות ייצור קודמות, למציאת חריגות או דפוסים חוזרים במכונה ובתבנית.

מסלול PREMIUM Connect – חבילה זו היא המורחבת ביותר שניתן למצוא בפורטל וגם אותה ניתן לנסות ל-3 חודשים ללא עלות. היא מספקת מידע בזמן אמת על המכונות ותהליכי הייצור – בכל רגע ובכל מקום. חבילה זו מצוידת באפליקציית ה-MachineDashbord מספקת מידע על כל אחת מהמכונות ומציגה את הפרמטרים השונים באמצעות גרפים ידידותיים ופשוטים לקריאה. עוד פונקציה שימושית שמגיעה במסגרת החבילה, היא ה-AnalyticsCenter אשר מנתחת את התוצאות המתקבלות ומרכזת את הנתונים בגרף המקל על הסקת מסקנות. את הדוחות שהיא מפיקה ניתן לייצוא להמשך עבודה בכלים אחרים.

השורה התחתונה

לסיכום, פורטל הלקוחות aXw מסייע לנהל את מכונות ההזרקה והציוד ההיקפי באופן פשוט וחכם. בדיקה שנעשתה על אולמות ייצור שאימצו את פורטל הלקוחות aXw של חברת ARBURG הוכיחה כי ניתן להגיע לחיסכון של כ-80,000 ש"ח בשנה – עבור רצפות ייצור המכילות 20 מכונות הזרקה ומעלה. מדובר בייעול משמעותי המתורגם ישירות לשורת הרווח של המפעל. מספר זה צפוי להתעצם אף יותר, ככל שיתווספו לשירות פונקציות חדשות בעתיד.

 

חברת SU-PAD מייצגת את ARBURG בישראל

חברת SU-PAD מעניקה ללקוחותיה מעטפת שירות מלאה למוצרי החברה והטמעתם באופן אפקטיבי ומוצלח בקרב יצרנים ישראלים בכל שלבי העבודה החל מתכנון בסיסי, דרך התקנה והטמעה ועד להדרכה – תוך ליווי, תמיכה ושירות אנושי לכל אורך הדרך, ולכל צורך שיתעורר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאיציק חרש 052-357-5499 | harash@su-pad.com

הכתבה נעשתה בשיתוף פעולה עם מגזין Plastic Time

Previous

Next

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה