בחרו עמוד

פתרונות הזנה גמישים עבור בוני מכונות וקווי ייצור

חברת SU-PAD בשיתוף עם Stratasys ו-Tritone

וובינר SU-PAD בשיתוף חברת FlexiBowl

20.12.23 | 11:00-12:00

פתרונות אוטומציה חכמים להזנה גמישה מבית FlexiBowl

עם למעלה מ-35 שנות ניסיון בעולמות התעשייה והייצור, FlexiBowl מיצבה את עצמה כחברה המובילה בעולם בתחום אספקת פתרונות הזנה גמישים לאוטומציה. FlexiBowl הינה מערכת מתקדמת להזנת חלקים למערכות רובוטיות שמסוגלת לפעול בהצלחה גם מול חלקים בעלי צורות, גדלים וחומרים מורכבים, במשקל של כולל של עד 7 קילוגרמים.


בוובינר ישתתפו מומחים מחברת FlexiBowl ו-SU-PAD, אשר יסקרו את פתרונות ההזנה הקיימים כיום בשוק, לצד הפתרון הייחודי של FlexiBowl, תוך הצגה כיצד ניתן להטמיע את המזין בקו הייצור, באופן הקל והמהיר ביותר. 

אג'נדה

11:00 | הצגת חברת SU-PAD – חיים זכרמן, מנהל מחלקת רובוטיקה ואוטומציה

11:05 | סקירה על פתרונות הזנה קיימים – חיים זכרמן, מנהל מחלקת רובוטיקה ואוטומציה

11:15 | הצגת חברת FlexiBowl ופתרון ההזנה שלהם – נציג מטעם FlexiBowl

11:45 | פאנל שאלות ותשובות

ההשתתפות בוובינר מותנית בהרשמה מראש

על חברת Stratasys

החברה המובילה בעולם בתחום ההדפסה התלת מימדית וייצור התוספים, בעלת היצע המדפסות הגדול ביותר. חברת Stratasys הוקמה בשיתוף פעולה ישראלי-אמריקאי בשנת 1989 על ידי סטיבן סקוט קראמפ ואשתו ליסה. מה שהתחיל כרעיון של קראמפ להכין לבתו צפרדע צעצוע מפוליאתילן ושעוות נר, הפך עד מהרה לטכנולוגיית תלת מימד חדשנית וחסכונית שמניעה את תעשיית הייצור העולמית.

מדפסות התלת מימד של Stratasys מבוססות על 5 טכנולוגיות חלוציות: SAF, P3, PolyJet, FDM, SLA , באמצעותן ניתן לספק פתרונות למגוון צרכים בתעשייה – בעולמות התעופה, חלל, ביטחון, רפואה, דנטל, מחקר, אדריכלות ועוד.

על חברת Tritone

חברה ישראלית המתמחה בהדפסה תלת מימדית של חלקי מתכת וקרמיקה באיכות גבוהה וקנה מידה תעשייתי. טרייטון הוקמה בשנת 2017 ופיתחה את טכנולוגיית ה-MoldJet החדשנית, המאפשרת עבודה נקייה ומדויקת עם חלקי מתכת מסוגים שונים כגון נחושת, פלדות אל-חלד כמו גם הפקת חלקים במנעד רחב של גדלים, החל ממ"מ ספורים ועד 350 מ"מ ולהגיע לרמת סינטור של עד 99% מחלקי הייצור בתעשיית הרכב, התעופה והחלל, הרפואה, צריכת מוצרי האלקטרוניקה ועוד. 

SU-PAD על חברת

חברת SU-PAD מתמקדת בארבעה תחומים עיקריים: מכונות וציוד לתעשיית הפלסטיק, מדפסות תלת מימד, רובוטיקה ואוטומציה והלחמה אולטראסונית ולייזר. החברה היא בעלת ניסיון עשיר, מה שמאפשר לה להתאים לכל לקוח את הפתרון האידיאלי עבורו וללוות אותו לאורך כל הדרך בשיטת TURN-KEY-PROJECT: החל משלב אפיון הדרישות, דרך התאמת הפתרון האופטימלי וכלה באסיפת המוצר והתקנתו בבית הלקוח, כאשר גם לאחר ההתקנה – אנשי המקצוע בחברה ממשיכים ללוות את לקוחותיהם בסיוע והדרכה. באמצעות שיטת העבודה של SU-PAD, תוכל להיות בטוח כי היציאה שלך אל השוק תהיה מהירה, תוך כדי שמירה על יתרון יחסי מול חברות אחרות.

הבטיחו את מקומכם בהרשמה בטופס הבא









    מה אנחנו עושים?

    מדפסות תלת מימד

    פתרונות הזנה גמישים עבור בוני מכונות וקווי ייצור | MiR,SU-PAD,Webinar

    מכונות הזרקה וציוד

    פתרונות הזנה גמישים עבור בוני מכונות וקווי ייצור | MiR,SU-PAD,Webinar

    רובוטיקה ואוטומציה

    פתרונות הזנה גמישים עבור בוני מכונות וקווי ייצור | MiR,SU-PAD,Webinar

    הלחמה אולטראסונית ולייזר

    פתרונות הזנה גמישים עבור בוני מכונות וקווי ייצור | MiR,SU-PAD,Webinar

    צור קשר >

    הרשמה לניוזלטר

    להשאר עם אצבע על הדופק

    רוצים לשמוע על כל החידושים, הכנסים, הסמינרים
    והאירועים שאנחנו עורכים?
    תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה