בחרו עמוד
ICL
תלת מימד

Case Study: ICL

ICL Case Study | ICL

מספר עובדים

13,000
ICL Case Study | ICL

מדינה

ישראל
ICL Case Study | ICL

תעשייה

ייצור מינרלים
ICL Case Study | ICL

שם החברה

ICL

חברת ICL

ICL היא חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 1968 במטרה ליצור פתרונות משמעותיים וברי השפעה על עולמות המזון, החקלאות והתעשייה, ולקדם עתיד בר-קיימא לאנושות.
ייצור מהיר או מיידי של חלקי חילוף נדרשים לרצפת הייצור, ללא המתנה של שבועות רבים עד לקבלתן מחו"ל וזמני השבתת מתקנים – תוך צמצום העלויות.
האתגר

הדפסת חלקים עמידים במדפסות תלת-מימד

"כשנכנסתי לעולם התלת מימד לא האמנתי שאפשר להדפיס חלקים שעובדים במתקנים, מבחינתי זה היה נראה לטובת מודלים בלבד. כשנחשפתי לטכנולוגיה של Stratasys נדהמתי לגלות שאפשר להדפיס חלקים עמידים, חלקים שיכולים לעבוד במתקנים בטכנולוגיות מאוד מתקדמות" מספר שי אפריאט, מהנדס מכניקה בחברת ICL ומוסיף "מרגע שנכנסו המדפסות של Stratasys למפעלנו, פס הייצור לא היה אותו דבר. מדרישה של אחד המהנדסים במתקנים, אנחנו עושים את הכל כאן אצלנו – אם זה תכנון, ואם זה הדפסה. אנחנו בעצם מרוויחים פה שעות עבודה ומכונות חוזרות לעבוד מהר".

קיצור זמני אספקה וצמצום עלויות

דוגמה למקרה בו מדפסות התלת-מימד של Stratasys סיפקו מענה יעיל לחברת ICL היא באחד המתקנים, בהם עלתה דרישה לרכש של דיזות במהלך שיפוצו. הדיזות המקוריות עשויות מחומר טפלון ומיוצרות בחו"ל, לכן, זמן ההמתנה להן הוא שלושה חודשים מרגע הזמנתן. מפעל שמתקנו דורש שיפוץ אינו יכול להשבית את עבודתו במשך שלושה חודשים. לשם כך, הדפיסו ICL 10 יחידות של דיזות במדפסת ה-Fortus 450 של Stratasys והתקינו אותן במתקן על מנת שיוכל לחזור לעבוד. לפי הדיווחים, הדיזות שהודפסו בתלת-מימד עובדות מצוין כבר ארבעה חודשים מאז יום התקנתן, ולא מראות סימני שחיקה.

החזר השקעה (ROI) מהיר

"מפעלים בסדר גודל כמו שלנו, של ICL, לא יכולים להרשות לעצמם להתנהל ללא מערכת תלת מימד. ה-ROI שזה החזר השקעה הוא עניין של חודשיים-שלושה והמדפסות האלה כבר יחזירו את העלות שלהן. היום אנחנו מדפיסים באופן שוטף בלי להסתכל על ההשקעה הראשונית שבוצעה על המדפסות.

הפשטות, הנוחות והפתרונות המידיים – כל אלה נותנים לנו מענה ויתרון אדיר על פני חברות אחרות – בין אם זה קיצור זמני אספקה או צמצום עלויות" מסכם אפריאט.

צור קשר >

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה