בחרו עמוד

צועדת אל העתיד: Robotiq משיקה פתרונות משטוח חדשים מסדרת AX

חברת Robotiq השיקה לאחרונה פתרונות משטוח חדשים מסדרת AX עם כושר נשיאה מוגבר עד 27 ק"ג, ולגובה משטוח של עד 3 מטר

 

צועדת אל העתיד: Robotiq משיקה פתרונות משטוח חדשים מסדרת AX | תעשיית הייצור,רובוטיקה,אוטומציה,UR,MIR

פתרונות המשטוח מסדרת AX של Robotiq. הדגמים החדשים יצאו לאחרונה.

 

חברת Robotiq, המתמחה בפתרונות רובוטיקה ואוטומציה מאז 2008, עלתה על הגל המהיר של הבינה המלאכותית והתחילה להטמיע פתרונות רובוטיקה חדשניים מותאמים אישית לצרכי תעשיות רבות, כמו מזון ופארמה. בתקופה האחרונה נתקלו תעשיות רבות במחסור בעובדים ו/או בהכשרתם במשימות תכנות מורכבות. חברת Robotiq מתאימה את מוצריה בדיוק לאתגר זה.

כיום מתמקדת ענקית הרובוטיקה בפתרונות לאינטגרציה מהירה תוך ימים ספורים, ושילוב אביזרי הקצה שלה עם קובוטים של חברות שונות, בין השאר קובוטים של חברת UR הדנית.

דגמי 20AX ו-AX30 החדשים של Robotiq

לאחרונה הרחיבה Robotiq את פתרונות המשטוח שלה מסדרת AX, ולדגם הקיים הוספו AX20 ו- AX30 עם כושר נשיאה של 18 ו-27 ק"ג בהתאמה. דגמים אלו קומפקטיים במיוחד, עם טווח תנועה רחב, לצד שיפור של כושר הנשיאה של AX10 הוותיק, שעמד על 11.5 ק"ג.

אחד המאפיינים הייחודיים של משפחת ה-AX הוא תוספת ציר שביעי להארכת הטווח האנכי של הקובוט ולהתאמה למשטוח גבוה. ל-AX20 גובה משטוח של עד 3 מטרים, לעומת עד 2.75 מטרים עבור הדגמים האחרים. במידה ואין צורך בנשיאת פריטים כבדים, דגם AX10 מעט מהיר יותר, עם תפוקה של 13 מחזורים לדקה, לעומת 10 מחזורים לדקה עבור הדגמים האחרים.

 

צועדת אל העתיד: Robotiq משיקה פתרונות משטוח חדשים מסדרת AX | תעשיית הייצור,רובוטיקה,אוטומציה,UR,MIR

מערכת השליטה והבקרה Material Handling Copilot של Robotiq

 

פתרונות Turnkey מותאמים ללקוח

לפתרונות ה-Turnkey של Robotiq תכנות פשוט ואינטואיטיבי המאפשר ליצור תוכנית עבודה ב-5 דקות בלבד. המפעילים נדרשים להזין מעט פרמטרים, כגון, ממדי ומשקל הקופסאות, מידות המשטח, והאוריינטציה של הקופסאות במרחב.

התוכנה מחשבת אוטומטית מסלולי תנועה מיטביים, תוך כדי אינטגרציה עם המכונות האחרות ושמירה על בטיחות העובדים. הדבר כולל התאמה לגדרות בטיחות של מגוון יצרנים. בנוסף, התוכנה מאפשרת לשמור מאות פקודות עבודה עבור לאצוות ייצור או משטחים בודדים, וניתן לעבור מפקודה אחת לשניה במהירות.

שירות ייחודי ש- Robotiq מספקת באתר האינטרנט שלה הוא סימולציה תלת מימדית שבעזרתה ניתן לראות כיצד הפתרון ייראה לפני השימוש. בנוסף, ניתן להעריך מדדי ביצוע מרכזיים (KPI) כגון זמני מחזור, לקבל המלצות על הקובוט העדיף לשימוש, אביזרי הקצה ועוד. על מנת להמחיש אף יותר את הפתרון על רצפת הייצור מציעה החברה להיעזר במציאות רבודה.

 

החזר השקעה מהיר במיוחד

חברת Robotiq התחילה את דרכה בייצור אביזרי קצה לזרועות רובוטיות, אבל מהר מאוד עברה לפיתוח פתרונות Turnkey שבהם היא מתמקדת כיום. מלבד טכנולוגית המשטוח של החברה, היא מספקת גם פתרונות הברגה וטיפול במכונות. עבור יצרני הפלסטיק המחפשים אוטומציה לעתיד הקרב ובא, כדאי לשקול פתרונות אלו, במיוחד לאור העובדה כי החזר ההשקעה מהיר, ועומד על כשנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לחיים זכרמן: 052-567-0620 | haim@su-pad.com

Previous

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה